True.gr

Σταματήστε τα Υπνωτικά Χάπια – Προσθέστε ΑΥΤΕΣ τις 6 Τροφές στην Διατροφή σας και κοιμηθείτε σαν πουλάκι!

Αντί να καταφεύγετε σε υπνωτικά χάπια, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορείτε να τρώτε πριν τον ύπνο.

Δείτε παρακάτω ποιες τροφές μπορείτε να προσθέσετε στην διατροφή σας ώστε να κοιμάστε πιο εύκολα:

1. Ένα ποτήρι ζεστό γάλα

Περιέχει ασβέστιο, που είναι γνωστό πως χαλαρώνει τους μυς καθώς και τρυπτοφάνη, τον προάγγελο της σεροτονίνης. Η σεροτονίνη μας χαλαρώνει και μας ηρεμεί.

2. Τυρί

Όπως το γάλα, το τυρί περιέχει πολύ ασβέστιο, που βοηθάει τους μυς να χαλαρώσουν. Επίσης, ρυθμίζει την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για τον ύπνο.

3. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα βοηθούν την καλή λειτουργία του εγκεφάλου, δυναμώνουν τα οστά και μειώνουν την κακή χοληστερόλη στο σώμα. Εκτός από αυτό, έχουν και πολύ μαγνήσιο που προωθεί την χαλάρωση.

4. Μπανάνες

Αυτά τα φρούτα είναι πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο, τα οποία προωθούν τον ύπνο και βοηθούν τους μυς να χαλαρώσουν. Εκτός από αυτό, περιέχουν και τρυπτοφάνη, όπως και το γάλα. Φάτε μία μπανάνα μία με δύο ώρες πριν τον ύπνο για καλύτερα αποτελέσματα.

5. Μέλι

Μία κουταλιά μέλι είναι πολύ αποτελεσματική για όσους δυσκολεύονται να κοιμηθούν το βράδυ. Αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης λίγο πάνω από το κανονικό και έτσι η τρυπτοφάνη μπορεί να μπει πιο εύκολα στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να κοιμάστε με περισσότερη ευκολία.

6. Ψάρια

Τα ψάρια και κυρίως ο σολομός, ο τόνος και ο βακαλάος μπορούν να μας δώσουν αρκετές ποσότητες βιταμίνης Β6. Αυτή η βιταμίνη βοηθάει την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει πώς η διατροφή επηρεάζει τον ύπνο μας. Κάποιες τροφές περιέχουν συγκεκριμένα θρεπτικά που βοηθούν τους ανθρώπους να κοιμούνται ευκολότερα.

Με το να εντάξετε στην διατροφή σας τις παραπάνω τροφές, θα σιγουρέψετε πως τα προβλήματα με τον ύπνο που έχετε θα εξαφανιστούν με τον καιρό.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr