True.gr

Εξαφανίστε το Κότσι και Κάντε το Πόδια σας Όμορφα και Απαλά, Ακολουθώντας Αυτές τις Απλές Συμβουλές.

Συνήθως φροντίζουμε τα μαλλιά και το μακιγιάζ αλλά για κάποιο λόγο ξεχνάμε τα πόδια μας, παρόλο που πονάνε και είναι πρησμένα σε βαθμό που μας χαλάνε την μέρα

Είναι σημαντικό να τα φροντίζουμε και να τα περιποιούμαστε και φυσικά είναι πολύ χρήσιμο να ξέρουμε πώς να το κάνουμε μετά από μία δύσκολη μέρα.

Δείτε παρακάτω 10 τρόπους να φροντίζετε τα πόδια και τις πατούσες σας ώστε να παραμένουν υγιή:

 1. Μην ξεχνάτε το πεντικιούρ 

Να κάνετε απολέπιση στα πέλματα τακτικά με ελαφρόπετρα ή σφουγγαράκι. Επίσης, είναι σημαντικό να τα ενυδατώνετε. Μπορείτε να βάζετε ενυδατική κρέμα δύο φορές τη μέρα, μετά το ντους ή το πεντικιούρ.

2. Ντύστε σωστά τα πόδια σας

Προσοχή όταν φοράτε τακούνια γιατί μπορεί να χτυπήσετε τις αρθρώσεις σας. Προσοχή επίσης και με τις σαγιονάρες γιατί μπορεί να προκληθεί μόλυνση ανάμεσα στα δάχτυλα και πόνος στην καμάρα του ποδιού.

Επίσης, τα δάχτυλα θα είναι απροστάτευτα και είναι πιθανό να τα χτυπήσετε. Προτιμήστε κλειστά παπούτσια που να καλύπτουν τα δάχτυλα και να στηρίζουν επαρκώς τα πόδια.

Να αλλάζετε κάλτσες τακτικά και να μην τις φοράτε αν τα πόδια σας είναι υγρά. Καλύτερα να επιλέγετε ελαφριές κάλτσες που αφήνουν τα πόδια να αναπνέουν.

3. Τα αθλήματα δεν κάνουν πάντα καλό.

Μην γυμνάζεστε χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις. Εάν κάνετε καθιστική ζωή και μετά πάτε να τρέξετε 10 χλμ, το πιθανότερο είναι να τραυματιστείτε. Πρέπει να κάνετε αργή και σταθερή πρόοδο και μην ξεχνάτε το ζέσταμα.

4. Μασάζ ποδιών

Μάθετε πώς να κάνετε μασάζ στα πόδια σας. Ξεκινήστε από τις καμάρες και προχωρήστε στα δάχτυλα από πάνω προς τα κάτω. Κάντε το μόνες σας ή βρείτε κάποιον επαγγελματία.

Είναι ένας ωραίος τρόπος να χαλαρώσετε τους μυς, να μειώσετε τον πόνο και να αποφύγετε την παραμόρφωση των αρθρώσεων. Ωστόσο, θα πρέπει να είστε προσεκτικές αν έχετε αρθρίτιδα.

5. Κάντε χαλαρωτικές ασκήσεις μετά από μία μεγάλη μέρα

Καθίστε σε μία καρέκλα με τα πόδια στο πάτωμα. Βάλτε ένα λαστιχάκι στα δύο μεγάλα δάχτυλα και σιγά σιγά απομακρύντε τα. Κρατηθείτε για 5 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε 10 φορές.

Μετά, περάστε το λαστιχάκι γύρω από όλα τα δάχτυλα του ποδιού και προσπαθήστε να τα ανοίξετε όσο περισσότερο μπορείτε. Κρατηθείτε για 5 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 10 φορές και κάντε το ίδιο για το άλλο πόδι.

6. Σηκώστε ψηλά τα πόδια σας

Εάν περπατάτε πολύ και είναι πρησμένα, σηκώστε τα ψηλά και αφήστε τα εκεί για μερικά λεπτά. Επίσης, μπορείτε να δοκιμάσετε κρύες κομπρέσες. Ωστόσο, αν ο πόνος είναι πολύ άσχημος και το πρήξιμο πολύ έντονο, μιλήστε με τον γιατρό σας.

7. Να τρώτε σωστά και να έχετε υγιές βάρος

Τα πόδια αντιδρούν σε ότι τρώμε και πίνουμε. Εάν είναι πρησμένα, αποφύγετε το πολύ αλάτι και προσθέστε περισσότερη πρωτεΐνη στην διατροφή σας. Εάν νιώθετε αίσθημα καψίματος, πιθανώς να οφείλεται στο πολύ αλκοόλ ή την έλλειψη σε βιταμίνες.

Να θυμάστε πως όλη η πίεση πέφτει πάνω στα πόδια. Το να είστε υπέρβαροι θα προκαλέσει επίσης πόνο στα πόδια.

8. Σταματήστε το κάπνισμα

Το κάπνισμα βλάπτει το σώμα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Καθώς εισπνέετε τον καπνό, τα αγγεία στα πόδια υποφέρουν από μειωμένη κυκλοφορία του αίματος. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ακόμα και γάγγραινα.

9. Φροντίστε τους κάλους

Είναι πολύ σημαντικό να αλλάξετε παπούτσια, καθώς η πίεση είναι η κύρια αιτία της κατάστασης αυτής. Ενυδατώστε τις περιοχές καλά πριν τον ύπνο. Τρίψτε τους κάλους με ελαφρόπετρα μετά το μπάνιο.

10. Χρησιμοποιήστε τσάι αν μυρίζουν άσχημα τα πόδια σας

Πλύντε τα με ήπιο σαπούνι και στεγνώστε τα προσεκτικά. Βάλτε αντιβακτηριακή κρέμα ή πούδρα.

Για να καταπολεμήσετε την έντονη οσμή, βάλτε τα πόδια σας να μουλιάσουν σε μαύρο τσάι για 30 λεπτά. Πάρτε 2 σακουλάκια από τσάι, βράστε τα για 15 λεπτά και προσθέστε 2 λίτρα νερό. Εναλλακτικά, μπορείτε να τα μουλιάσετε σε ένα μείγμα με 1 μέρος ξύδι και 2 μέρη νερό.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr